کرج - مجمع سالیانه هیئت هندبال استان البرز با موضوع بررسی عملکرد سال گذشته این هیئت ورزشی و برنامه های سال جاری برگزار شد ودر آن بر واگذاری یک سالن اختصاصی به رشته هندبال تاکید شد.

توسعه هندبال نیازمند سالن اختصاصی است/حضور دو تیم البرز در فصل جدید لیگ کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مجمع که عصر دیروز(شنبه) برگزار شد رییس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه فضای خوبی در هندبال البرز شکل گرفته است گفت: مجموعه استان برای رشد و توسعه این ورزش در حال کار هستند  وبه طور حتم این تلاش ها نتایج ارزشمندی به همراه خواهد داشت.

علیرضا رحیمی افزود: از سال گذشته وبا حضور دوباره ام در فدراسیون هندبال با حجم زیادی از بدهی ها روبرو بودیم که از سال ۹۰ به بعد ایجاد شده بود.

وی تصریح کرد: در این راستا تلاش بسیاری صورت گرفت و با حمایت های وزارت ورزش بخش زیادی از این مطالبات در درون و بیرون فدراسیون پرداخت شده است.

رییس هیئت هندبال استان البرز نیز در این مجمع با اشاره به عملکرد این هیئت ورزشی در سال گذشته گفت: از زمان حضور در این هیئت تلاش کردیم معرفی هندبال به مردم وشناساندن آن به شهروندان را به عنوان یکی از محورهای کاری خود قرار دهیم.

حسین عطایی افزود: خوشبختانه بخشی از این رویکرد با کمک های اداره کل ورزش استان و رسانه های گروهی انجام شده ضمن آنکه در قالب همکاری مشترک با آموزش وپرورش نیز گام های موثری برای توسعه و رشد این ورزش برداشته شده است.

وی به همکاری مشترک این هیئت با باشگاه مقاومت برای بهره گیری از بازیکنان سرباز اشاره  کرد و گفت: در این راستا تیم البرز در لیگ یک هندبال کشور حاضرخواهد شد.

عطایی به حضور تیم بانوان در لیگ برتر هندبال اشاره کرد و گفت: شرکت این تیم در فصل جدید نیز در دستور کار هیئت استان است و امیدوارم بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

رییس هیئت هندبال استان البرزحضور در مسابقات مختلف کشوری و کسب عناوین برتر در مسابقات منطقه ای کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بحث پایه و پشتوانه سازی اقدامات خوبی در حال انجام است و قطعا روزهای خوبی در انتظار این ورزش توپی است.

دبیر هیئت هندبال استان البرز نیز در این نشست اختصاص سالن را مطالبه اصلی خانواده هندبال البرز عنوان کرد وگفت: دو تیم ما در لیگ کشور حضور دارند و سایر تیم ها نیز برای آماده سازی نیاز به تمرینات مستمر هفتگی دارند لذا ضرورت در اختیار داشتن یک سالن برای این ورزش به شدت احساس می شود.

مرتضی خادمی افزود:در فصل جدید لیگ کشور مسابقات به شکل رفت وبرگشت برگزار می شود و ما باید بتوانیم سالنی استاندارد را برای برگزاری مسابقات خود معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: براساس تقویم فدراسیون برنامه های هیئت استان در بخش های مختلف تدوین شده و در صورت تامین سالن تمرین به شکل کامل اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.