قدس انلاین-دبیر جدید حزب موتلفه‌ اسلامی در خراسان رضوی گفت: ظرفیت معنوی امام هشتم علیه السلام سبب شده است مشهد به کانون تربیت نخبگان سیاسی و دینی، مدیران و دانشجویان جوان در سطوح مختلف تبدیل شود.

لزوم هماهنگی با محوریت نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی

حمیدرضا ترقی فعالیت ۳۸ حزب ملی و ۱۴ حزب و تشکل استانی را نشان از گرایش تقریبا خوب به کنش‌های سیاسی و تشکیلاتی و حزبی در خراسان دانست و افزود: با این وجود فضای سیاسی استان به سالم‌سازی، فرهنگ تحزب به تعمیق و تفاهم و تعامل بین احزاب و تشکل های سیاسی و تثبیت نظام سیاسی کشور به سعه‌صدر و مفاهمه بیشتر سیاسیون نیازمند است.

وی اضافه کرد: نیاز به تربیت نیروی سیاسی، انقلابی و متعهد، مشارکت سیاسی با بصیرت مردم در صحنه، تعمیق فقه سیاسی متناسب با نیاز روز در حوزه‌ها، انسجام و وحدت نیروهای انقلاب برای پاسداری از دستاوردها و تداوم انقلاب، احیا و گسترش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و نظارت همگانی در جامعه جزو نیازهای تحقق مردم‌سالاری دینی و تداوم انقلاب در ایران است.

دبیر جدید حزب موتلفه‌ اسلامی در خراسان رضوی بیان کرد: خواسته مقام‌ معظم‌ رهبری تجمیع ظرفیت عظیم نیروهای اصولگرا و انقلابی و معتقد به آرمان‌های انقلاب برای تحقق راهبردها، سیاست‌ها و آرمان‌های نظام و رهبری و حفظ دستاوردهای انقلاب است.

ترقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروهای انقلابی و اصولگرا در خراسان‌ رضوی از اکثریت قابل توجه و عظیمی برخوردارند که اگر این اکثریت را بتوانیم از تنگ نظری‌ها، تعصبات گروهی، خود کم‌بینی سیاسی و سهم‌خواهی گروهی مصون نگه داریم و به صورت متقابل هم‌افزایی برای ائتلافی بزرگ با ارزش‌گذاری به نیروهای استانی و حساس کردن غیرت استانی محقق کنیم، بی‌شک آینده استان همچنان در دست نیروهای انقلاب و پایبند به آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

وی با تشکر از زحمات آرین‌منش تشریح کرد: هماهنگی با محوریت نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و استفاده از همه ظرفیت‌های استان در جهت رشد و تعالی‌سیاسی و حضور فعال در صحنه سیاسی استان مورد تاکید بنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.