نویسنده و کارگردان نمایش «دریاچه قو» درباره حواشی اخیر نمایشش توضیحاتی ارائه داد.

صابری: از منتقدین دعوت می‌کنم به دیدن «دریاچه قو» بیایند

به گزارش قدس آنلاین خراسان رضوی  به نقل از روابط عمومی "دریاچه قو"رضا صابری کارگردان مطرح تئاتر کشور گفت: تخصص من نمایش ایرانی است، سابقه کاری من هم این را نشان داده، از طرفی اگر قرار باشد از حیطه کاری خودم به نمایش‌های موزیکال یا حتی موزون روی بیاورم، می‌دانم که جای این کار مشهد نیست.

وی افزود: «دریاچه قو» فقط برگرفته از نمایشی است که «ایلیچ چایکوفسکی» در روسیه اجرا کرده، وگرنه نه از نظر نیروی انسانی و نه امکانات موسیقایی شرایط اجرای مشابه آن در مشهد فراهم نیست.

صابری با گلایه از برخی رسانه‌های استان اضافه کرد: در نشست خبری اعلام کردم درب سالن تئاتر من به روی همه اصحاب رسانه باز است، اما دلیل قضاوت‌های دورادور را متوجه نمی‌شوم، چطور می‌شود از روی عکس تئاتر به این نتیجه رسید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟!

کارگردان «دریاچه قو» ادامه داد: اثری که روی صحنه است، حاصل 4ماه تلاش یک گروه جوان و پر انرژی است، نباید اجازه بدهیم قضاوت اشتباه آن‌ها را از ادامه مسیر بازدارد. «تئاتر» به معنای واقعی کلمه یک اتفاق انسانی است و آدم‌هایی که تئاتر کار می‌کنند قطعا به شرایط جغرافیایی هرجایی آگاه هستند.

صابری تصریح کرد: از همه افرادی که نگران هستند استقبال می‌کنم که به دیدن نمایشم بنشینند و بعد از آن باهم گفتگو کنیم، من به گروهم و کاری که روی صحنه برده‌ام ایمان دارم، امیدوارم حاصلش بتواند همه طیف‌های جامعه را راضی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.