یزد - دادستان عمومی و انقلاب یزد از بازداشت رئیس سابق یکی از سازمان های دولتی استان خبر داد.

 بازداشت رئیس سابق یکی از سازمان‌های دولتی استان یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دادگستری استان یزد، علی اکبر شمس از بازداشت رئیس سابق یکی از سازمان های دولتی استان خبر داد و اظهار داشت : اختلاس، ارتشاء، پولشویی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از جمله اتهامات متهم دستگیر شده بوده و این فرد، تخلفات متعددی همچون استخدام های خارج از ضوابط و سوء استفاده از بودجه های پژوهشی اداره متبوع خود در زمان تصدی را نیز در پرونده دارد.

وی افزود: با پیگیری اداره کل اطلاعات استان، مستندات مربوط به تخلفات نامبرده جمع آوری و نهایتاً توسط دادسرا دستور بازداشت این متهم صادر گردید.

این مقام قضایی با اشاره به صدور قرار بازداشت موقت متهم گفت: در حال حاضر تحقیقات پرونده در حال انجام است و جهت تکمیل تحقیقات پرونده، متهم در اختیار مقامات قضایی و امنیتی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: اکثریت مدیران استان با سلامت و پاک دستی انجام وظیفه می کنند و اندک افرادی که از مقام و موقعیت خود سوء استفاده می کنند، تحت کنترل و رصد بوده و با همدلی دستگاه قضایی و اجرایی و اشراف دقیق دستگاه های نظارتی، با آن ها برخورد لازم خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید از اعتماد مردم بر نظام اسلامی صیانت کرد و با کنترل دقیق و همت و تلاش دستگاه های نظارتی، قضایی و امنیتی اجازه نخواهیم داد افراد سود جو و فرصت طلب بر اعتبار نظام اسلامی خدشه ای وارد نمایند.  

شایان ذکر است اطلاعات بیشتر از این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به سمع و نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.