رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت شهید آیت الله هاشمی نژاد در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله هاشمی نژاد در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی صبح چهارشنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های بزرگداشت شهید هاشمی نژاد برگزار شده بود اظهار کرد: سی و هفت سال از شهادت عبدالکریم هاشمی نژاد می گذرد وی فردی بود که از جان و دل پای انقلاب و امام ایستاده بود.

وی افزود: سخنرانی های حماسی و انقلابی شهید هاشمی نژاد به همراه تالیفات ایشان که در حدود ۳۰ جلد است کمک بسیاری  به انقلاب و تنویر افکار عمومی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: سه شخصیت برجسته در مشهد در مسیر انقلاب وجود داشته است که مقام معظم رهبری، آیت الله واعظ طبسی و شهید هاشمی نژاد بوده اند که نقش بسیار مهمی در مبارزات انقلابی در مشهد داشته اند.

وی تاکید کرد:شهید هاشمی نژاد حق بزرگی بر گردن ملت و جامعه انقلابی دارد و جای او و بسیاری از شهدای بزرگ دیگر امروز بسیار خالی است.

سلطانی تصریح کرد: هفتم مهر ماه مراسمی را در محل مزار این شهید واقع در حرم مطهر برگزار خواهیم کرد و مزار وی در روزهای ۶ و۷ مهر ماه گلباران خواهد شد. همچنین هفتم مهر مراسم در مسجد گوهرشاد از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می شود که آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران به سخنرانی خواهند پرداخت که از عموم مردم انقلاب و ولایتمدار مشهد دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

وی گفت:به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد کلینیک تخصصی بیمارستان شهید هاشمی نژاد که عملیات اجرایی آن از سال ۹۴ شروع شده بود  یکشنبه هشتم مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید و همچنین در فرودگاه شهید هاشمی نژاد نصب بنر و المان سازی صورت خواهد گرفت و در پروازهای هفتم مهر نیز این روز به مسافران یادآوری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: فضاسازی خیابان هاشمی نژاد نیز توسط شهرداری مشهد انجام خواهد شد همچنین  یکی از پسران این شهید والا مقام در شورای اداری استان در هفته آینده سخنرانی خواهد کرد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.