رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توسعه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان خراسان رضوی خبر داد.

توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در خراسان رضوی پیگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر محمد رضا دارابی صبح سه شنبه در حاشیه بهره برداری از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) باخرز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی سال های گذشته حوزه سلامت در اولویت دولت قرار داشته است به صورتی که ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و توسعه خدماتی بهداشتی و درمانی پیگیری شده است.

وی افزود: در این راستا پروژه های بیمارستانی از جمله  بیمارستان شهید هاشمی نژاد با ۳۲۰ تخت بستری و بیمارستان گلبهار در حال انجام بوده و با بهره برداری از این پروژه ها می توان اعلام کرد افزایش تخت های بیمارستانی در این دوره حدود ۴۰ درصد تخت های ایجاد شده از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال ۹۲ بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز  در ادامهبا اشاره به افتتاح بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) باخرز اظهار کرد: حدود یک سال است که بخش های دیالیز و اورژانس این بیمارستان فعال شده و پس از اطمینان از فعالیت مستمر بیمارستان و فعال شدن کادر درمانی و تخصصی مورد نیاز امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید.

شاپور بدیعی تصریح کرد: با بیان اینکه در این مدت متخصص داخلی در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می داد و به منظور گسترش خدمات به مردم منطقه از امروز دو متخصص طب اورژانس در بیمارستان مستقر خواهند شد.

وی گفت: بیمارستان ۳۸ تختخوابی خاتم الانبیاء(ص) در مساحت ۱۷ هزار متر مربع با هزینه ای بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بخش های اورژانس، دیالیز ، رادیولوژی،زایشگاه و درمانگاه تخصصی داخلی در راستای گسترش خدمات درمانی و بهداشتی راه اندازی شده است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.