معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با تبلیغات دروغین خود قصد دارند میان مردم ترس و واهمه ایجاد کنند.

تحریم ۱۳ آبان دروغ محض است/عملکرد ضعیف مسئولان باعث بی اعتمادی مردم شده است

به گزارش قدس آنلاین، نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار گفت: تبلیغات دشمن و رسانه‌های معاند به این دلیل است که روز ۱۳ آبان مصادف با روز مبارزه با استکبار جهانی است و می‌خواهد از این طریق مردم را از آرمان‌های خود دور کند.

وی افزود: آمریکا از زمان خروج از برجام تمام تحریم‌های ممکن را علیه ایران اعمال کرده است ومردم ولایت مدار کشور با استعانت از اهل بیت (ع) توانسته اند بر این توطئه دشمن نیز پیروز شوند و دیگر نگران تحریم‌ها نباشند.

*عملکرد ضعیف مسئولان باعث بی اعتمادی مردم شده است
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصویرسازی نامناسب از نظام جمهوری اسلامی در میان مردم را یکی دیگر از اقدامات دشمن دانست و دامه داد: برخی از کارگزاران نظام نیز با عملکرد ضعیف، سوء تدبیر و همچنین تندروی ها، در این مسیر کمک حال دشمن هستند.

نوروزیان گفت: برخی مسئولان طی پنج سال گذشته با تریبونی که در اختیارشان بود مدام دست به تخریب دولت زدند و سعی کردند دولت را نزد مردم بی اعتماد کنند، که این اقدام آن‌ها زمینه ساز تلاش دشمن برای تصویر سازی نامناسب نظام جمهوری اسلامی برای مردم شد.

وی افزود: برخی از ابتدا با انتقادات غیر منصفانه به نظر اکثریت مردم در انتخاب رئیس جمهوری احترام نگذاشتند و حتی انجام یک اقدام مثبت از سوی دولت را قبول نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضعف رسانه‌ها را یکی دیگر از عوامل نفوذ دشمن دانست و ادامه داد: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در ارتقای وسعت دید جامعه دارد، اما این نهاد در کشور ما نتوانسته جایگاه خود را میان مردم به دست بیاورد.

نوروزیان گفت: امروزدر بسیاری موارد رسانه‌های بیگانه مردم را هدایت می‌کنند و با بیان برخی شایعات می‌خواهند بر افکار مردم تاثیر بگذارند.

وی افزود: افزایش احتکار برخی از کالاها در چند ماه اخیر یکی از اثرات منفی جنگ روانی رسانه‌های بیگانه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پیشرفت جامعه همراه با آزادی ممکن است چرا که در جامعه‌ای که تنها یک صدا از آن شنیده شود و به سلایق گوناگون اعتنایی نشود دستاوردی نخواهد داشت.

نوروزیان با بیان اینکه رسانه ابزاری است که می‌تواند دشمن را خلع سلاح کند گفت: رسانه اگر آزاد باشد به عنوان یک نهاد نظارتی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، به عنوان مثال اگر صدا و سیما این معیار را رعایت نکند و به دنبال سانسور باشد مردم دیگر به آن اعتماد نخواهند کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.