البرز- علی‌اصغر کمالی‌زاده از اصلاح بودجه شهرداری کرج و ارایه آن به شورای اسلامی شهر خبر داد.

پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نمی‌شود/ اصلاح بودجه شهرداری کرج در دستور کار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج، صبح امروز (چهارشنبه) در نشست شورای معاونین اظهار کرد: ظرف چند روز آینده اصلاح بودجه شهرداری کرج به شورای شهر ارایه می شود.

 وی در بخش دیگری به درخواست تخصیص اوراق مشارکت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: این اوراق جدا از درخواست ما برای تخصیص اوراق مشارکت برای پروژه قطار شهری است.

 شهردار کرج با اشاره به نوسانات ارزی، تعیین و تکلیف پروژه و قردادهای نیمه تمام را ضروری دانست و گفت: مادامی که پروژه های نیمه تمام به بهره برداری نرسد پروژه جدیدی کلنگ زنی نخواهد شد.

 به گفته شهردار کرج؛ به سرانجام رسیدن دو پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج اولویت برنامه های عمرانی شهرداری کرج خواهد بود.

 شهردار کرج در این خصوص، گفت: برای جلب رضایت و اعتماد شهروندان باید به سمت ارایه خدمات مطلوب حرکت کنیم.

 کمالی زاده با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته توسعه خدمات شهری، ادامه داد: با توجه به آغاز فصل بارش و کاهش دما ضروری است خدمات شهری از هماهنگی و آمادگی لازم برخوردار باشد.

 شهردار کرج از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به خرید قیر، آمادگی اجرای عملیات روکش آسفالت وجود دارد، ضمن آن که با برنامه ریزی های صورت گرفته معابر پرتردد مثل شهید بهشتی، ماهان و گذر شرقی مهرشهر اولویت اجرای عملیات روکش آسفالت خواهند بود.

 کمالی زاده صیانت از املاک شهرداری را ضروری دانست و تاکید کرد: هر چه سریع تر بانک جامع املاک رونمایی و در اختیار مراجع ذی ربط قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.