همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سر سعادت ختم‌المرسلین حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) مراسم جشنی به حضور جمعی از کودکان و نوجوانان قرآنی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد.

دارالقرآن حرم رضوی میزبان جشن‌های هفده ربیع شد

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت هفته وحدت و فرخنده میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم جشنی به همت واحد کودک و نوجوان اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد.
در این مراسم باشکوه که با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدارس سطح شهر برگزار شد، شرکت کنندگان با حضور در کارگاه‌های آموزشی با مفهوم وحدت و ضرورت حفظ اتحاد بین مسلمانان آشنا شدند.
شرکت در کارگاه امام شناسی از دیگر بخش‌های جشن میلاد در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی بود که در این کارگاه دانش‌آموزان به کمک مربیان قرآنی با موضوع امام شناسی و سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) آشنا شدند.
گفتنی است، که در این جشن که با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز نوجوان برگزار شد، شرکت کنندگان مفاهیمی همچون میثاق و برادری را در قالب بازی‌های خلاقانه آموزش دیدند و با مفهوم وحدت به صورت تخصصی آشنا شدند.
 منبع: آستان نیوز
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.