مایکروسافت به تازگی صفحه‌ای مجازی راه‌اندازی کرده است که کاربران در آن می‌توانند باگ‌های ویندوز ۱۰ را گزارش کنند.

صفحه‌ای مجازی در مایکروسافت برای گزارش باگ‌های ویندوز ۱۰ از سوی کاربران

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در پی مشکلات پیش آمده در به روزرسانی ویندوز ۱۰ کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفت صفحه‌ای مجازی به صورت دائمی برای دریافت و گزارش باگ‌های این سیستم عامل از سوی کاربران ایجاد کند.

آخرین نسخه به روزسانی شده ویندوز ۱۰ که در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد مشکلات و دردسرهای فراوانی را در هنگام نصب و طی مراحل بروزرسانی برای کاربران به وجود آورد. مشکلات فنی در آخرین نسخه این سیستم عامل در حدی بود که مایکروسافت تصمیم گرفت عرضه نسخه جدید ویندوز ۱۰ را متوقف کند.

با به وجود آمدن چنین صفحه‌ای کاربران و کارشناسان رایانه به راحتی می‌توانند اشکلات و نواقص ویندوز ۱۰ را به مایکروسافت گزارش کنند تا مهندسان این کمپانی در آپدیت‌های آینده این سیستم عامل آن‌ها را برطرف کنند. مایکروسافت در وبلاگ رسمی این شرکت اعلام کرد:
ما قصد داریم از طریق این داشبور وضعیت به روزرسانی ویندوز ۱۰ را در سال آینده بررسی کنیم و اطلاعات کابران را در مورد باگ‌های این سیستم عامل بدست آوریم.

این صفحه برای اولین بار توسط یکی از کارشناسان مایکروسافت به نام سوزان برادلی راه‌اندازی شد. سوزان در به عنوان کارشناس شبکه و مشاور امنیتی در مایکروسافت مشغول فعالیت است. سوزان برادلی در مورد داشبور مایکروسافت گفت: از این طریق ما می‌توانیم نظارت دقیقی بر عملکرد ویندوز ۱۰ داشته باشیم و اشکلات گزارش شده را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

مزیت دیگر وجود چنین صفحه در مایکروسافت آگاهی تعداد زیادی از کاربران از مشکلات ویندوز ۱۰ است که شاید پیش از این متوجه آن نشده بود. هم‌چنین در داشبور هر کاربر می‌تواند آگاهی یابد که مشکل گزارش شده پس از پذیرفته شدن از سوی کارشناسان مایکروسافت در چه مرحله‌ای رفع شدن قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.