خراسان جنوبی-"سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی " مجموعه بسیج را یک ظرفیت متعالی خواند  و گفت: مجموعه نیروهای بسیجی یک ظرفیت عظیم مردمی که در کنار مسئولان مشغول خدمتگزاری به اسلام در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی است.

ظرفیت عظیم بسیج آماده خدمت به مردم در کنار مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین از بشرویه، صبح امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ اذر سال ۵۸ ، همایش بزرگ "شکوه مقاومت" با حضور بی نظیر بسیجیان شهرستان بشرویه در محل هیئت مهدیه صاحب الزمانی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش بزرگ ،بسیجیان بشرویه در قالب دسته های سازماندهی شده در محل هیئت صاحب الزمانی اجتماع کردند و صلابت، شکوه ایستادگی و عظمت بسیج را به نمایش گذاشتند.

حضور بی مانند  بسیجیان در رده های مختلف سنی و اقشار مختلف با سربند های "لبیک یا خامنه ای " صحنه ای دیگر از ولایتمداری مردم شریف بشرویه را در این همایش به نمایش گذاشت.

"سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در همایش بزرگ  شکوه مقاومت، با قدردانی از حضور منسجم و حماسی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و نیروهای بسیجی و کارمندان ادارات و نهادهای دولتی در این همایش،  گفت: بسیج مظهر وحدت همدلی و همگرایی همه نیروهای انقلاب اسلامی است و تقارن ایام هفته وحدت با هفته بسیج و نماد کاملی را از  ارزشهای اسلامی تداعی می بخشد.

وی از بسیج به عنوان جامعه اصیل حزب اللهی یاد کرد و گفت :بسیج مجموعه فداکار از بین مردم برای خدمت به اسلام و مسلمین است که با حضور حماسی و کم نظیر خود در تمام زمینه ها برای ارتقاء و تعالی ایران اسلامی تلاش می‌کند.

خبازی  به اهداف کلی بسیج هم اشاره داشت و گفت :هدف از تشکیل بسیج در اوایل انقلاب اسلامی که به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی شکل گرفت مبارزه با جبهه باطل و فساد بود که در دوران جنگ تحمیلی بیشترین و موثر ترین نقش را داشته است .

فرمانده سپاه بشرویه مجموعه بسیج را یک ظرفیت متعالی خواند  و گفت: مجموعه نیروهای بسیجی یک ظرفیت عظیم مردمی که در کنار مسئولان مشغول خدمتگزاری به اسلام در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی است.

 وی از مسئولین هم خواست با استفاده از ظرفیت مجموعه بسیج در همه صحنه‌ها زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم آورده و برای برپایی جشن بزرگ و حماسی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همت بیشتری داشته باشد .

خبازی حماسه حضور بسیجیان را بسیار باشکوه توصیف کرد و گفت :حضور حماسی مردم و بسیجیان در این همایش بزرگ تاریخی در سراسر کشور خاری در چشم کسانی است که نمی توانند این وحدت و همدلی مردم، بسیجیان و مسئولین متعهد و ایثارگران را در کنار همدیگر ببینند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.