روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری مشهد، آخرین مهلت ثبت نام استارتاپ‌ها برای حضور در هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند را ۲۵ آذرماه اعلام کرد.

۲۵آذر، آخرین مهلت ثبت نام استارتاپ‌ها در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند

به گزارش قدس آنلاین، استارتاپ‌های علاقمند به حضور در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند می‌توانند تا ۲۵ آذر ماه از طریق مراجعه به پورتال رسمی نمایشگاه به آدرس https://smartexpo.mashhad.ir/#section-۱ ، ثبت نام کرده و با تکمیل فرم خوداظهاری، مجوز حضور در یکی از بخش‌های نمایشگاه را دریافت کنند.

روابط عمومی سازمان فاوا اعلام کرد از مجموع استارتاپ‌هایی که برای حضور در نمایشگاه اعلام علاقمندی کرده‌اند، تا کنون بیش از ۶۰ استارتاپ در بخش‌های مختلف، مجوز حضور در نمایشگاه را دریافت کرده‌اند. لازم به ذکر است استارتاپ‌ها در سه سطح استارتاپ‌های نوپا، حامیان استارتاپ‌ها و استارتاپ‌های خط شکن در حول موضوع «شهر هوشمند» در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
گفتنی است؛ هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.