البرز- حواشی ماه های اخیر اولین شورای اسلامی شهر فردیس و انعکاس اختلاف نظرهای موجود در مدیریت شهری در نهایت نماینده مدعی العموم را بر آن داشت تا درخواست انحلال شورای شهر را مطرح کند.

درخواست مدعی‌العموم برای انحلال اولین شورای شهر فردیس

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی دادگستری البرز صبح امروز (دوشنبه) خبری را بر روی سایت خود منتشر کرد که از درخواست نماینده مدعی العموم برای انحلال شورای شهر فردیس حکایت داشت.

حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از درخواست مدعی العموم به مراجع ذی ربط برای انحلال شورای این شهر خبر داد و گفت: اختلافات عدیده در بین اعضای شورای شهر فردیس با لجاجت برخی از اعضا در ایجاد تفاهم و همدلی منجر به تعطیلی اداره شهری شهرستان شده است.

وی افزود: با توجه به ناکارآمدی شورای شهر و ایجاد اختلاف و ناامیدی در میان شهروندان فردیس و با توجه به نتیجه بخش نبودن توصیه های مکرر در جهت ایجاد تفاهم میان اعضا و تعطیلی اداره امور شهر به دلیل انجام اعمال خلاف شئون شوراها، سواستفاده از جایگاه نمایندگی مردم و عدم کارامدی و مداخله در ساخت و سازهای غیرمجاز توسط برخی از اعضا و در جهت برون رفت از این معضل و احیای حقوق عامه درخواست انحلال شورای شهر را دارم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر مورد مذکور، به علت وجود دلایل متقن درخواست انحلال شورای شهر را به مراجع ذیربط داده‌ام و پیگیر این موضوع هستم.

وی تاکید کرد: دلایل عنوان شده و اتهامات مطروحه درباره این پرونده در حال بررسی است و پس از به نتیجه رسیدن، موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

اختلاف نظرهای دامنه دار مدیریت شهری فردیس در ماه های اخیر با ورود دادستانی به این موضوع و درخواست انحلال شورای نخست شهر فردیس وارد فاز جدیدی شده است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار پارلمان این شهر نیم میلیون نفری خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.