قزوین_حسن اکبری گفت: در بخش‌های مختلف، برنامه تلویزیونی «ایران چهل» جلوه‌های حضور مردم و مشارکتشان در جشن‌های انقلاب به تصویر کشیده خواهد شد.

شبکه قزوین با برنامه "ایران چهل" به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، برنامه تلویزیونی «ایران چهل» با هدف بررسی عملکرد انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر و فعالیت خود در برش استانی از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش خواهد شد.

اکبری گفت: این برنامه زنده تلویزیونی سعی می کند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در استان قزوین از منظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی مورد مداقه قرار دهد و همچنین در بخش های مختلف جلوه های حضور مردم و مشارکتشان در جشن های انقلاب را به تصویر خواهد کشید. 

وی افزود: برنامه «ایران چهل» دارای بخش های متنوعی همچون گزارش و مصاحبه با انقلابیون استان، مصاحبه با نخبه‌های علمی قزوین، نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان و همچنین نمایش شکوه حضور مردم در مقاطع مختلف زمانی برای پشتیبانی از آرمان های مقدس انقلاب می باشد.

برنامه تلویزیونی «ایران چهل» به تهیه کنندگی مهدی احمدی هر روز ساعت ۱۰:۱۵ صبح از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.