مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: در جشن چهل سالگی انقلاب ، 355 پروژه انجام شده توسط دهیاری های استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

بهره برداری و کلنگ زنی 379 پروژه دهیاری در خراسان رضوی در چهل سالگی انقلاب

محمدعلی همدمی نژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: 355  پروژه انجام شده توسط دهیاری های استان خراسان رضوی با اعتبار هزینه شده بالغ بر   400 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیصی به دهیاری ها و منابع درآمدی دهیاری ها که جمعیت بیش از 250 هزار نفر  از آنها برخوردار خواهند شد ، در دهه فجر و همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: ساختمان دهیاری، بهسازی معابر، سالن ورزشی، مجموعه ورزشی روباز، بوستان روستایی، غسالخانه، ساماندهی آرامستان، ایمن سازی راه ها اعم از احداث پل، دیوار ساحلی از جمله این پروژه ها می باشد.
همدمی نژاد افزود: دو هزار و 436 دهیاری فعال در حال حاضر در سطح استان وجود دارد که در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری حدود 82 میلیارد تومان بودجه به این دهیاری ها برای انجام امور مختلف در روستا ها پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی افزود:  همچنین 24  پروژه دهیاری های استان از قبیل ساختمان دهیاری، سالن ورزشی، بهسازی معابر، پارک روستایی، غسالخانه، نیز در این روزهای جشن انقلاب کلنگ زنی خواهد شد.
همدمی نژاد با بیان اینکه از ابتدای قانون ایجاد دهیاری ها تا کنون، 46 دهیاری در استان تبدیل به شهر شده اند ، افزود: روستاها کانون اصلی توسعه و از جمله مراکز هویت بخشی کشور هستند از این رو باید به موضوع ایجاد رونق در انها و افزایش اشتغال در روستاها توجه شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.