رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی مشهد گفت: افزایش قیمت در خدمات خشکشویی و لباسشویی برای شب عید نخواهیم داشت.

افزایش قیمت در خدمات خشکشویی و لباسشویی برای شب عید نخواهیم داشت
علی کاشفی  گفت: با توجه به مصوبه یکصد و چهاردهمین جلسه هیأت عالی نظارت در خصوص تعدیل نرخ‌گذاری مقرر شد که واحدهای صنفی با هدف توسعه رقابت‌پذیری و افزایش انگیزه ارائه کیفی کالا و خدمات خود برای واحد صنفی نرخی را مشخص کند و مورد استفاده قرار دهند.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی مشهد در ادامه افزود: برای جلوگیری از چند نرخی و ایجاد ارزش‌ها نیز به همه اعضای اتحادیه اعلام کردیم که از یک قیمتی به بالا اجازه افزایش ندارند و نرخ آن نباید بالاتر از سقف اعلامی از سوی اتحادیه باشد.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت ۹۷ نرخ یکنواخت و یکسان مشخص شده که واحدهای زیرمجموعه آن را اعمال می‌کند از اردیبهشت تا پایان خرداد هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته و تا پایان سال نیز نخواهیم داشت.

کاشفی یادآور شد: نسبت به سال ۹۵ حدودا بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشتیم که علت آن افزایش حقوق و حق بیمه کارگر، افزایش اجاره بها واحد صنفی و افزایش حامل‌های انرژی و غیره است.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لیاسشویی مشهد در پاسخ به این سوال که چند واحد صنفی در این صنف وجود دارد و پروانه کسب به این افراد داده شده است، متذکر شد: در حال حاضر صنف خشکشویی و لباسشویی ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه داشته که واحدهای صنفی بدون پروانه بسیار اندک هستند و این تعداد ها برای گرفتن مجوز از اتحادیه اقدام کرده‌اند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.