رئیس کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی از آغاز دومین المپیاد والیبال روستایی نوجوانان و جوانان این استان خبر داد.

برگزاری دومین المپیادوالیبال روستایی نوجوانان وجوانان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رحیمی نژاد اظهار کرد: دومین المپیاد والیبال روستایی نوجوانان و جوانان خراسان رضوی برای دومین سال  در خراسان رضوی آغاز می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد کشف استعدادهای نهفته در بخش بانوان و آقایان با رویکرد پشتوانه سازی تیم های اعزامی به مسابقات کشوری است.

رئیس کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی بیان کرد: مستعدین و نخبگان توسط کمیته فنی مسابقات شناسایی و برای حضور در اردوها و آموزش های تخصصی دعوت می شوند.

وی ابراز کرد: با پیشنهاد اعضای کمیته  زمان ویژه برای نوجوانان مستعد روستایی  استان در سالن مهران مشهد به صورت هفته ای یک جلسه درنظر گرفته خواهد شد و طی رایزنی که با کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال انجام شده است در سال ۹۸ از واجدین و مستعدین روستایی خراسان برای اولین مرتبه در اردوی ملی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی در رابطه با المپیاد والیبال روستایی نوجوانان و جوانان تاکید کرد: این مسابقات پس از مرحله درون بخشی و بین بخش که در شهرستان ها برگزار می شود  به صورت استانی برگزار و تیم برگزیده مشخص می شود.

وی تصریح کرد:  در گروه A دختران به میزبانی نیشابور تیم های بردسکن، طرقبه، مشهد، سرخس و درگز، در گروه A پسران  به میزبانی سبزوار  تیم های جوین، جغتای، خوشاب، بردسکن و کاشمر، در گروه B دختران به میزبانی چناران  تیم های جغتای، تایباد، خواف، محولات، تایباد و قوچان و در گروه B پسران به میزبانی نیشابور تیم های چناران، فیروزه، مشهد، قوچان، گلبهار و درگز  و در  گروه c به میزبانی تربت جام  تیم های فریمان، سرخس، تایباد، طرقبه و خواف حضور خواهند داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.