مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۰ هزار دانش آموز مناطق کم برخوردار حاشیه مشهد و دهستان‌های اطراف تحت پوشش تغذیه رایگان قرار گرفتند.

۳۰ هزار دانش آموز مشهد زیر پوشش طرح تغذیه رایگان قرار گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و دهستان‌های اطراف، قریب به ۳۰ هزار دانش آموز تحت پوشش تغذیه رایگان قرار گرفتند که این طرح خداپسندانه با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش استان، آستان قدس رضوی، سپاه امام رضا (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام گرفت و ارائه تغذیه رایگان در قالب سه وعده صبحانه در هفته به دانش آموزان ابتدایی در حال انجام است.

وی افزود: در بحث اسکان نوروزی نیز تعداد ۱ هزار و ۱۲۴ مدرسه را در سطح استان برای ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی مهیا کرده‌ایم و از این تعداد قریب به ۸۵۱ مدرسه فقط در سطح شهر مشهد آماده پذیرایی از زائرین خواهد بود و آموزش و پرورش استان آمادگی میزبانی و پذیرش بیش از ۹۰ هزار زائر و مسافر را خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در زمینه حوزه پرورشی و فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است و در جهت ارتقا سطح اعتقادی دانش آموزان گام‌هایی برداشته شده است که جای تقدیر دارد.

وی گفت: از جمله این اقدامات در حوزه پرورشی و امور تربیتی نهضت حفظ جز ۳۰ قرآن کریم را می‌توان نام برد که در این طرح، قریب به ۲۵۰ هزار دانش آموز استان در سامانه ثبت نام کردند، همچنین اعزام کاروان‌های دانش آموزی راهیان نور آغاز شد و تاکنون قریب به ۶ هزار دانش آموز استان را به مناطق عملیاتی اعزام کرده‌ایم.

خدابنده تاکید کرد: به دلیل آرامش و آسایش همکاران فرهنگی، امسال فرآیند نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی فرهنگیان را سریع‌تر از سال‌های گذشته آغاز کردیم و در حال حاضر فرآیند ثبت نام در سامانه نقل و انتقالات آغازشده است و نتایج نقل و انتقالات درون استانی تا ۳۱ فروردین و نتایج نقل و انتقالات برون استانی تا ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.