خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری قبل از شروع سال جدید به دست نیازمندان می‌رسد.

کمک ۳ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی در جشن نیکوکاری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: طبق آمار اولیه مردم خیر این استان در جشن نیکوکاری سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی تأکید کرد: این رقم، آمار اولیه است و ما همچنان شاهد کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری هستیم.

وی بابیان اینکه کمک‌های مردم نوع‌دوست استان خراسان شمالی با اولویت مناطق محروم بین دانش آموزان و خانوارهای مددجو تحت حمایت توزیع می‌شود، تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده قبل از شروع سال جدید به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه پنج هزار و ۸۷۵ دانش‌آموز و ۸۶۶ دانشجوی نیازمند در این استان چشم‌انتظار کمک‌های خیران و مردم نیکوکار هستند، گفت: مردم می‌توانند برای سرعت بخشی به خدمات‌رسانی به این خانوارها از طریق سامانه # ۱*۸۸۷۷* برای اهدای کمک‌های نقدی خود به جشن نیکوکاری اقدام کنند.

وی گفت: سال گذشته نیز چهار میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

شایان ذکر است که جشن احسان و نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در تمامی شهرهای مختلف استان و در ۸۱۱ پایگاه ثابت و سیار برپا شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.