۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 650522

لرستان- حادثه غم انگیز سیل در کشور و تلفات و خسارات سنگین آن از جمله آنچه در استان لرستان اتفاق افتاد موجب تأسف و تألم خاطر شد.

به گزارش قدس آنلاین،  حادثه غم انگیز سیل در کشور و تلفات و خسارات سنگین آن از جمله آنچه در استان لرستان اتفاق افتاد موجب تأسف و تألم خاطر شد.

ضمن تسلیت ضایعات ناشی از این سیل ویرانگر، به همه خانواده‏های داغدیده نکته‏ ای را که به همین مناسبت قابل ذکر می ‏دانم و بسیاری از جوانان فهیم کوهدشتی به درستی آن را در فضای مجازی مطرح نمودهاند این است که چرا سد عظیم و اشتغالزای تنگ معشوره را پس از شروع عملیات تعطیل نموده‌‏اند؟

سدی که بر اساس مستندات موجود از سوی تمامی نمایندگان محترم دور هشتم استان لرستان مطالبه شد و دولت وقت نیز پس از طی مراحلی عملیات آن را آغاز و خبر مسرتبخشش هم در شبکه‌ استانی افلاک منتشر شد معالوصف پس از مدتی علیرغم صرف هزینههای هنگفت به دلایلی واهی متوقف شد که اگر ادامه پیدا میکرد در اثر تحقق آن علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و رفع مشکلات بیکاری در کوهدشت، رومشکان و طرهان از ورود اینگونه خسارت جانی و مالی به مردم شریف چگنی، معمولان، پلدختر و حتی خوزستان جلوگیری به عمل میآمد.

اینک با التفات به مراتب فوق انتظار آن است که مسئولین امر و نمایندگان استان، موضوع را همانند "دوره هشتم" بهصورت ید واحده و با جدیت پیگیری و دولت نیز نسبت به جبران مافات و احیای این حق مکتسب، عنایت و نگاه ویژهای مبذول فرمایند.
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.