کتاب "کلمات قرآنیة" دبیرکل حزب الله لبنان شامل مجموعه سخنرانی های ایشان در محافل انس با قرآن کریم، تحت عنوان "بیانات قرآنی سید حسن نصرالله" توسط مترجمان زبان عربی و انتشارات "آوای علی" ترجمه و منتشر شد.

ترجمه کتاب "کلمات قرآنیة" سید حسن نصرالله منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، کتاب "کلمات قرآنیة" سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شامل مجموعه سخنرانی های ایشان در محافل انس با قرآن کریم در شب های ماه مبارک رمضان، تحت عنوان "بیانات قرآنی سید حسن نصرالله" توسط جواد فراهانی و علی اسلامی مترجمان زبان عربی و انتشارات "آوای علی" ترجمه و منتشر شد.

در مقدمه مترجمان این کتاب آمده است:

سید حسن نصرالله یکی از رهبران دینی جامعه لبنانی است که به دلیل فعالیت های پررنگ او در حوزه سیاست شاید بعد دینی شخصیت وی مغفول مانده است؛ اما باید گفت که این رهبر لبنانی یکی از شخصیت های دینی اثرگذار در جامعه لبنان است که نمی توان دستاوردهای سیاسی حزب الله را در سایه رهنمودهای دینی و اخلاقی وی نادیده گرفت.

ازاین رو، لزوم پرداختن به سخنان سید حسن نصرالله در تفسیر سوره های قرآن و تشریح جلسات انس با قرآن کریم در شب های ماه مبارک رمضان بر مخاطب روشن می شود. کتاب حاضر به این امید ترجمه شد که سخنان رهبر حزب الله لبنان به عنوان یک نخبه دینی و سیاسی در هدایت افکار جامعه موثر واقع شود و انسان معاصر از غوطه ور شدن در دنیای ماشینی صرف مصون بماند.

 "بیانات قرآنی سید حسن نصرالله" ترجمه کتاب «کلمات قرآنیة» شامل سلسله سخنرانی های رهبر مقاومت اسلامی لبنان در طول شب های ماه مبارک رمضان است و کنار هم قرارگرفتن آنها مجموعه ای از بایدها و نبایدها را در زندگی انسان بر اساس آموزه های قرآن کریم ترسیم می کند که شالوده اصلی رشد فکری و اخلاقی انسان معاصر است.


علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب به انتشارات "آوای علی" و غرفه این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.