معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در سفر به مشهد روز شنبه از یک روستا، یک واحد تولیدی و مسیل‌های حاشیه این کلانشهر بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری از حاشیه مشهد بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، معصومه ابتکار از چند واحد کارگاهی روستای گرجی علیا در حاشیه مشهد، یک واحد تولید و بسته بندی زیتون در شهرک صنعتی توس و مسیل‌های منتهی به رودخانه 'کشف رود' در حاشیه این شهر بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری گفت: وجود سکونتگاه‌های غیررسمی در اطراف مشهد آسیب‌های اجتماعی بسیار به وجود آورده است که یکی از این آسیب‌ها وجود اتباع بیگانه و بدون شناسنامه بودن فرزندان آنان، ازدواج بانوان ایرانی با اتباع بیگانه و بازماندگی از تحصیل فرزندان آنان است.

همچنین سرپرست فرمانداری مشهد در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به سابقه حضور خانم ابتکار در سازمان محیط زیست بازدید ایشان از رودخانه 'کشف رود' نشان دهنده دغدغه معاون رئیس جمهوری در خصوص مسائل زیست محیطی است.

حیدر خوش نیت افزود: در این بازدید علاوه بر ارائه گزارشی در زمینه اهمیت کشف رود در هدایت روان آب‌ها و سیلاب‌های مشهد، اقدامات صورت گرفته برای لایروبی مسیل‌های سیاسک و زرکش نیز تشریح شد.

وی اظهار کرد: معاون رئیس جمهوری همچنین در بازدید از چند واحد تولیدی لباس در روستای گرجی علیا در جریان مشکلات و دغدغه‌های مالکان و کارگران این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

روستای گرجی علیا در مسیر جاده مشهد - کلات و هفت کیلومتری این کلانشهر قرار دارد. این روستا با ۲ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت دارای حدود ۵۰ واحد و کارگاه تولیدی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.