افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت:آتش سوزی خودرو وانت پیکان در پارکینگ ساختمان مسکونی، با حضور نیروهای آتش نشانی مهار شد.

مهار آتش سوزی خودرو وانت پیکان در ساختمان مسکونی

به گزارش قدس آنلاین؛ سرآتش نشان دوم محمد رضا زهانی در شرح این عملیات افزود: صبح امروز شهروندان با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و بروز این آتش سوزی را اطلاع رسانی کردند که بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه ۱۰ و ۲۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد، خود را به بلوار ابوطالب رساندند.

وی ادامه داد : یک دستگاه خودرو وانت پیکان که در قسمت پارکینگ یک ساختمان دو طبقه مسکونی که به تعمیر گاه خودرو تغییر کاربری داده بود، آتش گرفته و شعله های آتش ضمن سرایت به فضای ۴۰ متری پارکینگ تا طبقات فوقانی نیز در حال پیشروی بود.

به گفته سرآتش نشان دوم زهانی ماموران آتش نشانی در اقدامی بهنگام شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از گسترش آتش سوزی به طبقات فوقانی جلوگیری به عمل آوردند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد با اشاره به انتشار دود ناشی از این حریق به طبقات فوقانی ساختمان گفت: در این عملیات یک مرد ۴۰ ساله در طبقه دوم ساختمان محبوس شده بود که توسط ماموران آتش نشانی به محل امن منتقل شد.

سرآتش نشان دوم زهانی ضمن بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی می باشد، اظهار کرد : ماموران اتش نشانی پس از تخلیه دود و برقراری ایمنی در محل با دادن تذکرات لازم به مالک ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: پایگاه خبری ۱۲۵

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.