مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از هدایت ۳ هزار و ۶۲۳ ناوگان سنگین و نیمه سنگین وارد شده به شهر مشهد در فرودین ماه، به کنارگذر شمالی خبر داد.

هدایت بیش از ۳ هزار ناوگان سنگین به کنارگذر شمالی

به گزارش قدس آنلاین، حسین مختاری گفت: ناوگان سنگین و نیمه سنگین که به قصد عبور از شهر مشهد وارد این شهر می‌شوند در میدان عسگریه به کنارگذرشمالی هدایت و مانع از ورود این ناوگان به شهر مشهد خواهیم شد.

وی افزود: ورود خودروهای سنگین و نیمه سنگین جاده‌ای که به مقصد سایر شهرها از معابر شهر مشهد عبور می‌کنند به شهر مشهد ممنوع و اینگونه ناوگان ملزم به عبور از کنارگذر شمالی می‌باشند.

مختاری یادآورشد: ۱۲ هزار تراکت اطلاع‌رسانی در بین ناوگانی که سالهاست مسیر تردد به شهر مقصد را از داخل مشهد طی می‌کنند، توزیع شده است تا گام نخست آموزش و فرهنگسازی در بین رانندگان این ناوگان آغاز گردد.

وی با اشاره به اینکه تردد ناوگان سنگین و نیمه سنگین به قصد خروج از مشهد صدمات جبران ناپذیری چون خرابی معابر و پلها، آسیب به ابنیه، آلودگی هوا و همچنین مخاطرات انسانی برای شهروندان را در پی دارد، اظهار داشت: تلاش در راستای ایجاد ایمنی برای شهروندان از اهداف اصلی هدایت ناوگان به کنارگذر شمالی می‌باشد.

مختاری اظهار داشت: با هدف فراهم کردن امکان برنامه‌ریزی سفر برای اینگونه ناوگان، مقرر شده است که محلی در حدفاصل عوارضی مُلک آباد تا خروجی کنارگذر شمالی شناسایی و تبدیل به توقفگاه ناوگان باری گردد که در این توقفگاه ناوگان دارای بارنامه نسبت به اخذ مجوز تردد زمانی و مکانی خود اقدام و در صورت نداشتن بارنامه، اطلاع‌رسانی مبنی بر ممنوعیت تردد در شهر مشهد انجام و به سمت کنارگذر شمالی هدایت می‌گردند.

منبع: شهرداری مشهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.