همدان- وهب مختاران گفت: مرتضی امیدی کارآموز مهارت دیده در حرفه طراحی مهندسی مکانیک به اردوی تخصصی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت راه یافت.

راهیابی نخبه همدانی به اردوی تخصصی چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی امر آموزش‌های حرفه‌ای و به منظور ارتقاء سطح مهارتی جوانان، برگزاری مسابقات ملی مهارت را به صورت سالانه در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌کند و برگزیدگان مرحله کشوری پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

مختاران بیان کرد:رقابت‌کنندگان حاضر در اردوی آماده‌سازی چهل و پنجمین مسابقات جهانی، از بین مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و برگزیدگان ادوار گذشته که شرایط سنی مسابقات جهانی را دارند  انتخاب شده‌اند.

وی افزود: مرتضی امیدی در رشته طراحی مهندسی مکانیک با درخشش در دو اردوی  آماده‌سازی مسابقات جهانی به عنوان منتخب اول به مرحله تخصصی و نهایی اردوی این دوره از مسابقات راه یافت.

وی اضافه کرد: جوان ماهر همدانی پس از طی این اردوی تخصصی، به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۸)که در کشور  روسیه برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

وی افزود: در بین تمامی استان ها تعداد ۸ استان دارای افراد برگزیده برای مسابقات جهانی مهارت حضور دارند که خوشبختانه  یکی از آنها استان همدان می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.