کتاب «در کمین گل سرخ» ویژه زندگی شهید صیاد شیرازی در مشهد با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی خوانش شد.

خوانش کتاب «در کمین گل سرخ»؛ ویژه زندگی شهید صیاد شیرازی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل بنیاد آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در مواقعی که دشمن می‌خواست بین ما تفرقه بیفتد، شهید صیاد شیرازی محور وصل بود و جلوی هر فرصت‌طلبی را می‌گرفت.

سردار حسینعلی یوسف علیزاده افزود: شهید صیاد شیرازی در طول زندگی‌اش به‌گونه‌ای زندگی کرد که همه می‌گفتند صیاد از آن ما است و بسیجیان او را یک بسیجی و سپاهیان او را سپاهی می‌دانستند.

او عملیات الی بیت المقدس را در زمره عملیات‌های افتخارآمیز و یاری‌دهنده انقلاب خواند و تصریح کرد: ما می‌توانیم با تکیه بر این توانمندی‌ها گام دوم انقلاب را با اقتدار به‌پیش ببریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی هم در این جلسه با تاکید بر تهیه و نشر کتاب‌هایی متناسب با تأکیدات معصومان(ع)، کتاب «در کمین گل سرخ» را یکی از بهترین کتاب‌ها برای الگو قرار دادن آن در زندگی دانست.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با یادآوری اینکه ۲۱ فروردین ماه سال جاری نوشته مقام معظم رهبری در مورد کتاب «در کمین گل سرخ» رونمایی شد، افزود: بسیاری از فرمول‌های موجود در این کتاب مانند صبر، مقاومت، ایستادگی و ... لازمه وجود زندگی بهتر است و باید این کتاب در سبک و روش زندگی ما تأثیرگذار باشد.

در پایان این برنامه از پوستر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رونمایی و از «محسن مومنی شریف» (نویسنده کتاب) و خواهر شهید صیاد شیرازی قدردانی شد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.