معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: اماکن اقامتی مشهدمقدس در آستانه عیدفطر آماده پذیرایی از مسافران و زائران است و طبق برآوردها ضریب اشغال به بالای ۹۰ درصد می‌رسد.

ضریب اشتغال واحدهای اقامتی مشهد به بالای ۹۰ درصد می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری اظهار داشت: نظارت و کنترل گشت‌های مشترک حداقل یک بار بازدید در ماه از همه تاسیسات گردشگری انجام  می‌دهند که بر این اساس خدمات ارائه شده از سوی واحدهای اقامتی استان در سطح مطلوب ارزیابی می‌شود.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: با عنایت به فراهم شدن امکانات و تدارکات مناسب در زمینه اقامت زائران و مسافران هیچ کمبودی وجود ندارد.  

بیدخوری تصریح کرد: برابر بررسی‌های میدانی رزرو واحدهای اقامتی استان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود درصد اشغال واحدهای اقامتی در این ایام  به بالای  ۹۰ درصد برسد.

وی افزود: تعداد واحدهای اقامتی استان بیش از ۱۶۲۲ واحد است. با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده در واحدهای اقامتی ۲۳۲ هتل باظرفیت حدود ۳۷  هزار و ۴۵۵ تخت، ۳۱۰ هتل آپارتمان‌ها با ظرفیت حدود ۲۴ هزار و ۷۲۵ تخت و ۳۷۷ مهمانپذیرها با ظرفیت حدود ۲۱ هزار تخت، ۶۵۰ خانه مسافر با ظرفیت حدود ۱۷ هزار و ۴۰۴ تخت همچنین ۵۴ اقامتگاه بوم‌گردی با ظرفیت حدود ۲ هزار و ۶۷۴ تخت، شرایط مناسبی برای میزبانی مسافران  و گردشگران فراهم شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.