از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی کشور رسیده است.

تصویب ۱۱۴ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی رمضانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: تصویب این میزان سرمایه گذاری خارجی در قالب هفت طرح سرمایه گذاری صورت گرفته است.  

 رمضانی افزود: چهار طرح از این تعداد هفته پیش در آخرین نشست هیأت سرمایه گذاری خارجی کشور تصویب شد که در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، تولیدمکمل دارویی، تولید کاغذ از کربنات کلسیم و ساخت بهره برداری واحدهای اقامتی بوده است.

وی گفت: این طرح‌ها با مشارکت سرمایه گذارانی از کشورهای امارات، عراق، جمهوری ترکمنستان و افغانستان در مجموع به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون دلار در شهرک‌های صنعتی توس مشهد، شهرک صنعتی عطار نیشابور و شهر مشهد اجرا می شود.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری مصوب با انجام اقداماتی همچون اطلاع رسانی فرصت‌های سرمایه گذاری، طرح پایش فرآیندهای کسب و کار منتهی به صدور مجوزهای دستگاه‌های اجرایی، حفظ ارتباط موثر مرکز خدمات سرمایه گذاری با سرمایه گذاران و کارآفرینان به انحاء گوناگون، افزایش تعداد و اختیارات نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرکز خدمات سرمایه گذاری و در نتیجه تسهیل و شتاب در خدمات رسانی به متقاضیان سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی محقق شده‌اند.

رمضانی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی دعوت کرد جهت بهره مندی از خدمات مرکز سرمایه گذاری خراسان رضوی به سایت www.investinkhorasan.ir مراجعه کنند.

وی گفت: امسال نیز "سامانه یاور" با هدف ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص کسب و کار به صورت آزمایشی در خراسان رضوی فعال است. متقاضیان برای استفاده از خدمات هر دو سامانه می‌توانند به آدرس www.G4b.ir مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.