بعد از اینکه A۸۰ رسماً معرفی شد، شایعات جدید درباره A۹۰ دوباره به وجود آمد، با این تفاوت که این بار اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند سامسونگ در دسترس است.

اطلاعات جدید درباره امکانات و ویژگی‌های گلکسی A۹۰ سامسونگ

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، داستان Galaxy A۹۰ سامسونگ عجیب و غریب شده است، برای چند ماه قبل این گوشی مانند هندوانه در بسته بود که هیچ اطلاعاتی از آن وجود نداشت، تا اینکه Galaxy A۸۰ عرضه شد، بعد از اینکه A۸۰ رسماً معرفی شد، شایعات جدید درباره A۹۰ دوباره به وجود آمد، با این تفاوت که این بار اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند سامسونگ در دسترس است.

Galaxy A۹۰ ممکن است در نهایت بازهم دچار تغییر شود و سامسونگ برای دومین بار این نام را رد کند، ظاهراً این شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی یک سری کامل از گوشی‌ها تحت عنوان Galaxy R است و گوشی با شماره مدل SM-A۹۰x، که تا کنون به عنوان A۹۰ نامگذاری شده، ممکن است اولین دستگاه سری R سامسونگ باشد.

طبق شایعات این امکان هم هست که سامسونگ Galaxy A۹۰ را با یک مدل دیگر پیوند زده و یا دو نسخه از آن به بازار عرضه کند، هر دوی این گوشی‌ها دارای دوربین‌های سه گانه و همچنین صفحه نمایش بزرگ خواهند بود که حداقل یکی از ۵G پشتیبانی خواهد کرد و یکی دیگر از ویژگی های دوربین بسیار منحصر به فرد بهره خواهد برد، هنوز جزئیات بیشتری در مورد اجزای گوشی در دسترس نیست.

گزارش‌های جداگانه ادعا می‌کند که A۹۰ شارژ سریع ۴۵ وات خواهد داشت، تقریباً دو برابر میزان سریع ترین استاندارد شرکت کره ای (یعنی ۲۵ وات) است.

در صورتی که این امر تحقق یابد، شگفت انگیز خواهد بود که سامسونگ ۳ برابر قدرتی را که برای خانواده Galaxy S۱۰ خود (به جز مدل ۵G) و تمام پرچمدار های گذشته خود به کار برده است، در این گوشی استفاده کند.

 Note۱۰ Pro همچنین باید به احتمال قوی فناوری شارژ سریع ۴۵ وات را دریافت کند، بنابراین حداقل یک گوشی در سال ۲۰۱۹ به این فناوری مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.