البرز- سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس از برگزاری کلاس های فرهنگی از جمله آموزش آپارتمان نشینی در این شهر خبرداد و گفت: همزمان با دهه کرامت از کتاب "چاردیواری غیراختیاری" نیز رونمایی می شود.

کتاب "چاردیواری غیراختیاری" در فردیس رونمایی می‌شود

محمدرضا آژیر در گفتگو با قدس آنلاین اظهارکرد: مراسم روز ولادت حضرت معصومه (س) ویژه بانوان، برگزاری مسابقات فوتسال بین کارکنان ادارات، میزبانی از خادمان حرم رضوی و برگزاری نخستین گردهمایی خطاطان استان البرز از اهم برنامه های فرهنگی در دهه کرامت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلی به لحاظ سرانه فرهنگی و ورزشی در شهر فردیس وجود ندارد و تمامی مردم می توانند از امکانات موجود استفاده کنند گفت: این ادعا که فردیس محروم ترین شهر به لحاظ سرانه فرهنگی است صحت ندارد بلکه ظرفیت کافی وجود داشته و بدنبال توسعه اماکن فرهنگی ورزشی هستیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی در فردیس گفت: باتوجه به جمعیت بالای این شهر لازم است که برنامه های فرهنگی، ورزشی بصورت منظم و مستمر اجرا شود چرا که یکی از مهم ترین نیازهای شهر فردیس همین برنامه است.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با اشاره به نوپا بودن این مجموعه در شهرداری فردیس گفت: کمتر از یکسال از فعالیت مستقل این سازمان در فردیس می گذرد و پیش تر امور باتوجه به برنامه های شهرداری کرج انجام می شد.

آژیر ادامه داد: مقرر شده در سال جاری بودجه قابل توجهی برای نخستین بار به سازمان فرهنگی و ورزشی تعلق گیرد و باتوجه به این اعتبار برنامه های تنظیم شده به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان این که تمام ظرفیت های موجود باید مورد استفاده جوانان قرار گیرد گفت: با استقبال از بخش خصوصی به دنبال ایجاد بستری برای استفاده حداکثری جوانان از اماکن فرهنگی و سالن های ورزشی هستیم و معتقدیم هیچ یک از این مکان ها حتی برای ساعتی نباید بدون استفاده باشند.

وی در پایان گفت: نقصان بسیاری به لحاظ فرهنگی در فردیس وجود دارد اما از تمامی مردم دعوت می کنیم تا سازمان فرهنگی، ورزشی را متناسب با توان و تخصص خود یاری داده و هریک از آن ها می تواند "شهریار" فردیس باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.