معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: خدمتگذاری در این شهر را برای خودم توفیقی می دانم که در دهه کرامت نصیب من گردید.

فرماندار جدید مشهد: امیدوارم  شرمنده امام رئوف ، زائران و مجاورانش نشوم

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، شان و منزلت همه ما خدمتگذاری ، خادمی و نوکری برای مردم می باشد.

وی تصریح کرد:  وقتی این نوکری برای زائران و شهروندان امام مهربانی ها باشد لذت دیگری دارد، از این رو همه تلاش و سعی خودم را بکار خواهم بست که رضایت زائران و مردم شهرمقدس  مشهد را فراهم کنم زیرا رضایت خداوند متعال و امام رضا(ع) در گرو رضایت مردم می باشد.

هاشمی بیان داشت: شهر مقدس مشهد پایتخت معنوی ایران و اولین شهر زیارتی کشور است و به دلیل حضور بیش از 30 میلیون زائر و همچنین بیش از 3 میلیون مجاور دارای اهمیت خاص و ویژه ای می باشد از این رو خدمتگذاری در این شهر را برای خودم توفیقی می دانم که در دهه کرامت نصیب من گردید.

وی ادامه داد: با استفاده از تمامی ظرفیت ها تلاش خواهم کرد تا این دوران خادمی  که برای من فراهم شده است مورد رضایت امام رضا (ع) قرار بگیرد.

فرماندار مشهد افزود: فردا در آغاز دهه کرامت در جوار بارگاه حضرت معصومه (س)  به خطبه خوانی خواهم پرداخت و در پایان دهه کرامت نیز در جوار بارگاه امام مهربانی ها توفیق خدمتگذاری به زائرانش را خواهم داشت.

هاشمی بااشاره به اینکه در حال حاضر در شهر قم مشغول خدمتگذاری هستم ؛ افزود: هنوز تاریخ جلسه تودیع و معارفه مشخص نشده است و هر زمانی که اعلام کنند شهر مقدس قم را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهم کرد.

وی ادامه داد: از همه مردم و زائران امام رضا (ع) تقاضا دارم که برای این فرصت خدمتگذاری که فراهم شده است دعا کنند که شرمنده امام رئوف و زائران و مجاورانش نشوم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.