قزوین_ با برگزاری جلسه هیئت دولت، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین شد.

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با رای هیأت دولت در جلسه صبح امروز، هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار سابق شهر ری به عنوان استاندار جدید قزوین منصوب شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز یکشنبه سوم شهریورماه سالجاری در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر رفتن و بازنشستگی خود و شبهه هایی در خصوص انتخاب استاندار قزوین، در نشست خبری خود که به مناسبت هفت دولت برگزار شد، اعلام کرد به‌صورت قانونی بیستم بهمن‌ماه سال جاری بازنشسته خواهد شد، همچنین تأکید کرد که به‌صورت کتبی و هم به‌صورت شفاهی از وزیر کشور خواسته تا با توجه به در پیش بودن انتخابات، استاندار قزوین را زودتر معرفی کند.

از جمله سوابق استاندار جدید قزوین می توان به مشاور استاندار و مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، مشاور استاندار گلستان، سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، نماینده استانداری خراسان جنوبی در کمیته امنیت داخلی شورای‌عالی امنیت ملی، سرپرست معاونت اجرایی و مدیر امور اداری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دبیر اجرایی ستاد ملی برگزاری هفته پژوهش کشور، رئیس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران اشاره کرد.

دهمین استاندار قزوین در حالی منصوب شد که یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین در اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.