خوزستان- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت: سعی کردیم برپایی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان با کمترین هزینه برگزار شود و از سازه های قبل این نمایشگاه استفاده کنیم.

برپایی نمایشگاه هفته دولت با کمترین هزینه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ کیامرث حاجی‌زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان شامگاه چهارشنبه ۶ شهریور در نمایشگاه هفته دولت  اظهار کرد: بروکراسی غلط اداری و عدم هماهنگی دستگاههای اجرایی باعث فرار سرمایه گذاران در خوزستان شده است، علیرغم پیگیریهای استاندار خوزستان این مهم آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی توضیح داد: مثل هر ساله با وجود مشکلات و کمبودات اعتباری که در کشور وجود دارد پروژه های شاخصی در استان به بهره برداری می رسند.

حاجی زاده با بیان این که استان خوزستان پتانسیل بالایی در صدور نیرو دارد توضیح داد: در استان های توسعه یافته کشور می بینیم که جوانان خوزستانی هر کجا رفته اند خود را ثابت کرده اند، در مباحث علمی نیز خوزستانی ها همین گونه بوده اند هر کجا کسی از خوزستان به عنوان مدیر اجرایی در بدنه دولت و دیگر دستگاه ها قرار گرفت شاهد نقش آفرینی در آن جایگاه بوده ایم.

 وی ادامه داد: یکی از ایرادات استان ما این است که متاسفانه مانند دیگر استان ها به بالفعل شدن نیروهایی بالقوه خود کمک نمی کنیم، نیروهای ما وقتی در استان کار می کنند باید زمینه را برای رشد آنها فراهم کنیم، و البته دستگاه های متولی باید این زمینه را ایجاد کنند، ارتقا پیدا اگر در استان شاهد وجود یک نیروی کار آمد هستیم که می تواند جایگاه کشوری پیدا کند باید همه به او کمک کنیم.

وی با اشاره به وجود یک نگاه استراتژیک به استان خوزستان بیان کرد: خوزستان در همه زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و … استانی استراتژیک است و لاجرم مجبورند به این استان به عنوان یک استان با موقعیت استراتژیک نگاه کنند،اتفاقاتی که طی سال‌های اخیر در استان خوزستان افتاده است نگاه استراتژیک به استان خوزستان را مضاعف کرده و پیگیری های پی در پی استاندار و دلسوزان استان و توجه ویژه ای که مقام معظم رهبری و رییس جمهور و اعضای دولت به استان داشته اند.

 وی بیان کرد: خوزستان بالغ بر چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، لذا وقتی با بحرانی رو به رو می شود این بحران ها نیز شامل کل کشور می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.