شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی در حال آماده سازی چهار گوشی هوشمند مختلف دیگر با سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

گوشی تمام صفحه شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی در حال آماده سازی چهار گوشی هوشمند مختلف دیگر با سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است، چندی پیش اولین سری از این گوشی‌ها در چین در قالب گوشی هوشمند مفهومی Xiaomi Mi Mix Alpha به نمایش گذاشته شده است، جدیدترین پرچمدار یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ، کیفیت ساخت عالی ، نمایشگر همه جانبه و یک برگه مشخصات قدرتمند را برای استفاده در اختیار شما قرار می‌دهد و زمان آن است که Mi Mi Alp Alpha در بازار حضور پیدا کند.

مشخصات  Xiaomi Mi Mix Alpha

Xiaomi Mi Mix Alpha با نمایشگر گسترده ای همراه است و دارای لبه هایی است که به طرفین سرازیر شده و به پشت بسته می‌شوند. شیائومی در حال تماس با صفحه نمایش "Surround Screen" است و نسبت به صفحه نمایش به بدنه به ۱۸۰.۶ درصد می‌رسد.

این شرکت با جایگزین کردن هدفون با فناوری صدای لرزشی در صفحه نمایش و یک شکاف بسیار باریک موفق به دستیابی به این شاهکار شده است، در این گوشی هیچ دوربین جلویی وجود ندارد زیرا کاربران می‌توانند به سادگی از قسمت نمایشگر در قسمت پشت به عنوان دوربین و از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کنند.

دکمه‌های فیزیکی نیز به جز دکمه پاور / بیداری که در قسمت بالای صفحه قرار دارد ، دکمه‌های صفحه نمایش در کنار آن جایگزین شده‌اند، در استفاده منظم ، صفحه جانبی نمادهای اعلان و نمادهای نوار وضعیت را در خود جای می دهد، قسمت عقب را می‌توان برای قرار دادن ابزارک و موارد دیگر نیز استفاده کرد.

شیائومی ادعا می‌کند که علی رغم اینکه یک دستگاه تمام صفحه است ، به لطف استفاده از سنسورهای متعدد و هوش مصنوعی ، هیچ لمس تصادفی وجود نخواهد داشت.

یک نوار فلزی نازک در قسمت پشتی وجود دارد که ماژول دوربین سه گانه Mi Mix Alpha را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند مفهومی اولین تلفن جهان است که می‌تواند یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را در پشت خود داشته باشد.

این دوربین می‌تواند تصاویر را با وضوح ۱۲،۰۳۲ در ۹،۰۲۴ پیکسل ثبت کند و اندازه حسگر آن ۱.۳۳ اینچ باشد، این سنسور ISOCELL Bright HMX سامسونگ است که در حال حاضر بزرگترین سنسور دوربین موبایل در جهان است، شیائومی همچنین می گوید به لطف سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ، این دوربین از بزرگنمایی ۸ برابری بدون از بین رفتن جزئیات، مجهز است. سنسور اولیه به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با ۱۱۷ درجه دید و لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو است.

در مورد مشخصات اصلی ، این تلفن هوشمند از جدیدترین تراشه Snapdragon ۸۵۵+ پشتیبانی شده توسط پردازنده گرافیکی Adreno ۶۴۰ پشتیبانی می‌کند، این پردازنده با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی جفت شده است و همینطور این شاهکار ژیائومی از یک باتری ۴،۰۵۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰W استفاده می‌کند.

شیائومی همچنین اظهار داشت: شاسی این اسمارت فون از یک آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است که ۳ برابر از استیل ضدزنگ و ۷ برابر از آلومینیوم قوی تر است، علاوه بر این نوار آن در پشت از سرامیک ساخته شده است و دوربین ها با استفاده از شیشه یاقوت کبود ساخته شده‌اند.

قیمت و در دسترس بودن Xiaomi Mi Mix Alpha

شیائومی اعلام کرد که Mi Mix Alpha از همین حالا تولید محدودی را پشت سر می‌گذارد و در صورت موفقیت ، عرضه آن تا پایان امسال ذکر شده است و قیمت این گوشی ۲۸۱۰ دلار  تعیین شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.