البرز- رییس هیئت ووشو استان البرز از معرفی نفرات وتیم های برتر مسابقات ووشو قهرمانی مردان کشور به میزبانی این استان خبرداد.

معرفی تیم‌های برتر ووشو قهرمانی مردان کشور در البرز

اسماعیل سایه افکن در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات از روز چهارشنبه آغاز و عصر روز گذشته(جمعه) در سالن شهید جوینی شهر هشتگرد به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات ۴۰۵ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم از استان های سراسر کشور در دو بخش ساندا و تالو با یگدیگر به رقابت پرداختند.

سایه افکن با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان را کسب کردند گفت:

تیم ملی ووشوی ایران، سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در هند را پیش رو دارد.

وی به نتایج کسب شده در این مسابقات اشاره کرد و گفت:در پایان این مسابقات و در مجموع دو بخش ساندا و تالو تیم استان زنجان با پنج مدال طلا و یک برنز، سکوی قهرمانی را به دست آورد، تیم تهران الف با سه مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم فارس با سه مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز سوم شد.

رییس هیئت ووشو البرز ادامه داد: همچنین در بخش ساندا تیم تهران الف بهترین عملکرد را داشت و با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، هرمزگان با ۲ مدال طلا و یک نقره به نایب قهرمانی رسید و عنوان سومی نیز به تیم البرز الف با یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز رسید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته از این مسابقات به کار گرفتیم گفت: به اذعان مسئولان برگزاری و تیم های شرکت کننده رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد و میزبانی البرز مورد رضایت واقع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.