مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از حضور چهار کارناوال قصه گویی در دو فرهنگسرای حاشیه شهر مشهد، بیمارستان دکتر شیخ و راه آهن از برنامه های حاشیه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در مشهد خبر داد.

قصه گویان برگزیده میزبان کودکان حاشیه شهر مشهد و بیمارستان دکتر شیخ می شوند

ابراهیم زره ساز در این رابطه به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در حاشیه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 4 کشور، چهار کارناوال قصه گویی برای کودکانی که نتوانستند از اجراهای این جشنواره استفاده کنند، در بیمارستان دکتر شیخ، راه آهن و در حاشیه شهر مشهد در دو فرهنگسرای خادم الشریعه و بهرامن به  اجرای قصه گویی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه قصه گویانی از استان های یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان در این کارناوال ها شرکت دارند، افزود: این برنامه امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ساعت 9 تا 11 در فرهنگسراهای خادم الشریعه و بهرامن و بیمارستان دکتر شیخ برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین کارناوال های قصه گویی عصر امروز و فردا نیز از ساعت 15 تا 17 در بیمارستان دکتر شیخ و راه آهن مشهد حضور خواهند یافت.

وی افزود: امروز و فردا 4 قصه گو در بیمارستان دکتر شیخ و 4 قصه گو نیز در این دو فرهنگسرا و راه آهن اجرا دارند.

زره ساز به نحوه اطلاع رسانی کودکان در فرهنگسراها اشاره کرد و گفت: فرهنگسراها در طول سال مخاطبان ثابت و خاصی دارند که یک گروه مخاطب این کارناوال ها این عزیزان بوده و همچنین از دانش آموزان مدارسی که اطراف فرهنگسراها حضور دارند نیز برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در بیمارستان دکتر به دلیل اینکه امکان گردآوردن کودکان در یک نقطه وجود ندارد، قصه گویان با حضور اتاق ها و بخش های مختلف بیمارستانی چندین اجرا خواهند داشت.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 4 کشور با حضور 30 قصه گو از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ یزد، کرمان و هرمزگان در روزهای 28 و 29 آبان ماه در مشهد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.