همدان- معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اهمیت حساس‌سازی افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در خصوص آنفلوانزا، گفت: مردم باید نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی حساس تر شوند.

حساس‌سازی افکار عمومی مردم همدان پیرامون ویروس آنفلوانزا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، مصطفی ازادبخت در کارگروه اجتماعی، فرهنگی در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان همدان با اشاره به اهمیت حساس‌سازی افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در خصوص آنفلوانزا افزود: بزودی در رابطه با آنفلوانزا جلسه‌ای با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی در مورد نکات قابل توجه و مداخلات پیشنهادی در قانون ترویج شده با شیر مادر تصریح کرد: حقوق افراد کارمند شاغل که وظیفه مادری را بر عهده دارند طبق قانون باید رعایت شود.

افزایش پوشش غربالگری سلامت روان

منوچهر کرمی ظهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افزایش پوشش غربالگری سلامت روان در همدان خبر داد و گفت: دسترسی به خدمات غربالگری اختلالات روانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت فراهم است.

کرمی افزود : دسترسی به خدمات غربالگری اختلالات روانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت فراهم شده است.

وی گفت: براساس دستورالعمل کشوری برای به کارگیری روانشناسان طبق دستورالعمل برنامه تحول شهری به ازای ۴۰ هزار نفر یک روانشناس بالینی در ‌مراکز مربوطه ‌مشغول فعالیت هستند.

کرمی با اشاره به اینکه افزایش پوشش غربالگری سلامت روان مورد توجه است، گفت: افراد با مراجعه به مراقبین سلامت از خدمات اورژانس روانپزشکی بهره مند می‌شوند که امید است یکی از دستاوردها بهبود پوشش‌دهی در این حوزه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.