خراسان شمالی- ۴۵۳ میلیارد ریال اعتبار ملی برای اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای خراسان شمالی مصوب شده که تاکنون، ۷۸ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

۷۸ میلیارد ریال اعتبار ملی آبرسانی روستاهای خراسان شمالی جذب شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار ملی قرار است از منابع صندوق توسعه ملی تامین شود.

رمضانعلی حسن زاده اظهار داشت: از منابع سفر رهبری به استان هم ۵۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که از این میزان تاکنون تخصیصی نداشته است.

وی افزود: ۳۵ میلیارد ریال از این اعتبار برای اجرای مجتمع آبرسانی زیدر و سرانی، ۱۱ میلیارد ریال برای اجرای مجتمع تکمران، پنج میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای چری در شهرستان فاروج و پنج میلیارد ریال هم برای آبرسانی به روستای قلعه حسن در شهرستان شیروان هزینه خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی با بیان اینکه امسال برای اجرای ۱۰ طرح و ۱۳۰ پروژه اعتبارات از منابع مختلف ابلاغ شده است افزود: از این تعداد، ۷۳ پروژه ناتمام است و مابقی، پروژه های جدید است که وارد مرحله عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات استانی ۳۷۰ میلیارد ریال مصوب شده است که تا کنون حدود ۱۳۰ میلیارد ریال، معادل ۳۴ درصد اعتبارات مصوب، تخصیص یافته است همچنین از محل اعتبارات توازن، ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آّبرسانی به روستاهای استان مصوب شده است که تا کنون ۱۰۰ میلیارد ریال از این رقم، تخصیص یافته است.

وی گفت: از محل مدیریت بحران هم ۱۳ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی این شرکت مصوب شده که از این میزان، پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

حسن زاده اظهار داشت: از محل منابع اعتباری تبصره ۶ هم ۱۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که تا کنون چهار میلیارد ریال تخصیص یافته است، اخیرا هم یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال دیگر از این منابع تخصیص یافته است.

وی گفت: از محل اعتبارات نفت هم ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مصوب شده است که تا کنون اعتباری به دست نرسیده است، همچنین از منابع تملک دارایی سرمایه ای هم ۳۰ میلیارد اعتبار مصوب شده است که ۱۱ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اعتبارات تبصره ۶، از منابع آبرسانی به شهرها است که برای بازسازی تاسیسات آب روستایی تزریق می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.