شهردار مشهد با اشاره به اینکه توسعه مشهد از سوی پایتخت نشینان جدی گرفته نمی‌شود، گفت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم در گرفتن حق مشهد در دو ماه پایانی سال و رسیدن موضوع به نتیجه از ما حمایت کنند.

نمایندگان مجلس در گرفتن حق مشهد ما را حمایت کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح مصلی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم شهر را به پیش ببریم و توسعه دهیم اما این موضوع از سوی پایتخت نشینان جدی گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: استاندار، مسئولان استان و عموم نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی از اقدامات ما برای پیشبرد و توسعه شهر حمایت می‌کنند که قابل تشکر است اما از نمایندگان مجلس انتظار داریم در گرفتن حق مشهد در دو ماه پایانی سال و رسیدن موضوع به نتیجه از ما حمایت کنند.

کلائی اظهار کرد: صدمتری بخش‌های برخوردار و کم برخوردار را از هم جدا کرده است که می‌خواهیم با اجرای پروژه‌هایی مانند تقاطع غیر همسطح مصلی این وضعیت را بشکنیم.

شهردار مشهد گفت: به دلیل این که پروژه مصلی در طرح جامعه دیده نشده بود یک سال پیگیر حل این موضوع بودیم لذا اکنون سرعت در اجرای این پروژه برای ما مهم است و بر آن تاکید داریم.

وی اضافه کرد: تاکید دوم ما بر ابتر نماندن پروژه مصلی و کمک استانداری در کمیسیون ماده پنج بر اجرای مراحل دیگر پروژه و از بن بست خارج کردن مصلی به عنوان یکی از راه‌های اصلی دسترسی به حرم مطهر است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.