خراسان شمالی- ​معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش سفر در جاده، طرح تشدید کنترل و نظارت بر بخش حمل و نقل مسافر جاده ای در جاده های استان، با همکاری پلیس راه اجرایی می شود.

نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان شمالی تشدید شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، سعیدسبحانی اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران ناوگان عمومی، با هدف ارتقای ایمنی سفرها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اسقبال مردم به سفر با ناوگان عمومی افزایش یافته است گفت: مردم به بالا بودن میزان ایمنی سفر با ناوگان عمومی اطمینان و اعتماد پیدا کرده اند از این رو ما نیز تلاش داریم تا این اعتماد، بیشتر شود. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان تخلف رانندگان و نیز میزان حادثه ها در ناوگان عمومی بویژه ناوگان اتوبوسی، بسیار ناچیز است اما با اجرای طرح تشدید نظارت، تلاش داریم ایمنی جاده‌ ارتقاء یابد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تیم‌ های این اداره کل با همکاری پلیس راه، در نقاط مختلف مستقر شده و رصد و نظارت بر خدمات رسانی به مسافران را بر عهده دارند.وتیم های مزبور علاوه بر رصد و پایش ایمنی سیستم فنی ناوگان، سلامت رانندگان رانیز مورد بررسی قرار می دهند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: این تیم ها، با استقرار در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه، از ساعات ۲۲ تا ۷ صبح، طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری را با اولویت تست اعتیاد بررسی می کنند و تخلفات را با اولویت، رسیدگی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.