ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه شماره یک ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خراسان رضوی

به‌گزارش قدس آنلاین، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

ضمن تشکر از حضور حماسی هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق در آستانه سال نو، نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت آحاد شهروندان شریف استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس به منظور:

 ۱- ضد عفونی مراکز عمومی

 ۲- ادامه فرایندآموزش عوامل دست اندرکار و خدمات رسان 

۳- برنامه ریزی و پیش بینی آخرین وضعیت

 ۴- توجه و رفع دغدغه‌های فکری والدین و مردم شریف استان در روزهای دوشنبه ۹۸/۱۲/۰۵ سه شنبه ۹۸/۱۲/۰۶  چهارشنبه ۹۸/۱۲/۰۷ تعطیل است.

لازم به ذکر است این تعطیلات صرفا مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری وارائه خدمات عمومی کماکان فعال وآماده پاسخگویی خواهند بود.

به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند:

تاکنون هیچ مورد تایید شده‌ای از این بیماری در خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسؤول کلیه مراکز و دانشگاه‌ها وارگان‌های دخیل با تجهیزات و امکانات مکفی آماده خدمت رسانی هستند.

رعایت نکات بهداشتی، به ویژه شستشوی مدام دست‌ها با مواد ضدعفونی کننده و صابون وخودداری از سفرهای غیر ضروری توصیه می‌شود.

ضمنا مرجع رسمی هر گونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.