مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: هفتمین دوره تربیت مربی و روش تدریس دوره‌های مهدالرضا(ع) در خرمشهر برگزار شد.

دوره تربیت مربی طرح مهدالرضا(ع) در خرمشهر برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: با توجه به الگوسازی و کادر سازی شعب و مربیان مهدالرضا(ع) هفتمین دوره تربیت مربی و روش تدریس دوره‌های مهدالرضا(ع) با حضور مربی اعزامی مرکزقرآن کریم آستان قدس رضوی در شهر خرمشهر برگزارشد.
وی بیان کرد: در این دوره باحضور ۳۴ نفر مربی از شهر و روستاهای خرمشهر، از تاریخ ۲۶ بهمن ماه تا یکم اسفندماه به مدت ۶ روز مباحث آموزشی طرح مهدالرضا(ع) آموزش داده شد.
میریان افزود: کتاب کارکودک ۱ وکتاب کارکودک ۲ به تالیف استاد احمدرضا محسنی، کتاب قرآن دوست مهربان و کتاب شکوفه های رضوی به تالیف مرکز قرآن کریم و مباحث احادیث کاربردی، حفظ سوره ها، سیره معصومین(ع) در این دوره آموزش داده شد.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی عنوان کرد: افرادی که در این دوره از آموزش تربیت مربی شرکت کرده و در آزمون نهایی موفق شدند با حفظ شرایط مورد نظر بر اساس شیوه نامه مهدالرضا(ع) می‌توانند مربی مهدالرضا(ع) در شهر خود باشند.  
گفتنی است از خرداد ماه تا اسفند ماه سال جاری،۷ دوره تربیت مربی مربیان مهدالرضا(ع) باحضور ۲۳۰ مربی از ۴۹ شهر و روستای استان خوزستان اعم از ایذه، قلعه تل، دهدز و... برگزار شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.