شهرکرد-جانشین فرماندهی سپاه قمربنی‌هاشم(علیه السلام) از آمادگی سپاه استان برای برپایی بیمارستان صحرایی و کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سپاه قمربنی‌هاشم(ع) برای برپایی بیمارستان صحرایی اعلام آمادگی کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام  مهران مرادی، گفت: سپاه چهارمحال و بختیاری  در صورت نیاز مجموعه بهداشت و درمان، آمادگی ایجاد بیمارستان صحرایی با رویکرد خدمت‌رسانی به بیماران عفونی را دارد.

وی همچنین از آمادگی سپاه قمربنی‌هاشم(علیه السلام) برای ضدعفونی شهرهای چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: در صورت صلاح‌دید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می‌توانیم با ادوات جنگ نوین که در اختیار این سپاه است، خیابان‌های مهم و اصلی شهر و مراکز پرازدحام و ... را ضدعفونی کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی‌هاشم(علیه السلام) با بیان اینکه مجموعه بسیج استان آمادگی دارد جهت ایجاد پست‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهرها همراهی و همکاری لازم را داشته باشد، عنوان کرد: معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه نیز در روزهای گذشته مقدار دو هزار لیتر مواد ضدعفونی تهیه و در اختیار عموم مردم برای پاکسازی سطوح و اشیا قرار داده است.

مرادی از آمادگی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان برای خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها خبر داد و اظهار داشت: ظرفیت بسیج اصناف و سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه نیز در راستای مقابله با سودجویان و محتکران اقلام بهداشتی و ضدعفونی بکارگیری شده و آماده دریافت اطلاعات اقشار مختلف مردم در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۴ است.

وی تیم‌های بسیج جامعه پزشکی را  آماده خدمت‌رسانی در زمینه آگاه‌سازی و آموزش عمومی، کنترل مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین توزیع اقلام بهداشتی در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: خنثی‌سازی جنگ روانی دشمن در فضای مجازی مهم است لذا از آحاد مردم می‌خواهیم اطلاعات و اخبار خود را از مراجع رسمی دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.