معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: از روز یکشنبه تمهیدات خوبی در خصوص ورودی‌های مشهد برای پیشگیری از شیوع کرونا اندیشیده شده، به جد هم پیگیر این قضیه بوده و در حال انجام فعالیت‌هایی هستند و تمام مبادی ورودی را مورد توجه و دقت قرار دادند.

تمام مبادی ورودی خراسان رضوی به دقت بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  کوکب موسوی در خصوص تمهیدات برای کارکنان و نیروی انسانی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: تمهیدات ما همان مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری با کروناویروس بوده و بر همان مبنا نیز حضور ۵۰ درصد کارکنان در دستگاه‌های اجرایی را داشتیم که مصوبه را روز شنبه ابلاغ کردیم و در تکمیل آن امروز دستورالعمل دیگری را ابلاغ نمودیم تا ابهامات برخی دستگاه‌های اجرایی در راستای این مصوبه مرتفع شود.

وی افزود: روز گذشته نیز دستورالعملی برای تاکید بیشتر در استفاده از فضاهای الکترونیکی، میز خدمت و خدمت‌رسانی به ارباب رجوع با استفاده از فضاهای الکترونیکی و مجازی فرستادیم، همچنین امروز سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده بود که ضمن ابلاغ این مصوبه به دستگاه‌ها، پاره‌ای از ابهاماتی که در ارتباط با مصوبه گذشته بود را برایشان توضیح دادیم.

موسوی ادامه داد: برخی تصورشان این بود که همه کارکنان شامل این مصوبه نمی‌شوند و در دستگاه‌ها به گونه‌ای عمل شده بود که کارکنان شرکتی و خدماتی را مشمول نکرده بود، همچنین برخی روی تعریف گروه‌های آسیب‌پذیر ابهام داشتند که توضیح دادیم. احتمالا امشب نیز ستاد مقابله و پیشگیری از کروناویروس تشکیل خواهد شد و ممکن است یکی از دستور کارها همین موضوع باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: هنوز مصوبه جدیدی از ستاد کشور در این خصوص نداشتیم و همان تصمیم هیات وزیران بوده که دکتر ربیعی اعلام کردند هیات وزیران کاهش ساعت اداری یا انعطاف‌پذیری آن را تصویب کرده، ما نیز به استناد مصوبه ستاد کرونا استان از شق انطعاف‌پذیری استفاده کردیم که حضور ۵۰ درصد کارکنان است. هنوز مصوبه‌ای برای تعطیلی ادارات به ما ابلاغ نشده و در این خصوص تابع سیاست‌های ستاد کرونای استان هستیم.

وی در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای ورودی‌ها، گفت: از روز یکشنبه تمهیدات خوبی در این زمینه اندیشیده شده، به جد هم پیگیر این قضیه بوده و در حال انجام فعالیت‌هایی هستند و تمام مبادی ورودی را مورد توجه و دقت قرار دادند. یکی از تمهیدات این بوده که ورودی قطارها از قم را کم کرده و به یک رام و روز در میان محدود کردند، در پایانه‌ها نیز با همکاری شهرداری تب‌سنجی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.