مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی از راه‌اندازی سامانه تلفنی ارائه مشاوره «ارتقاء سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا» خبر داد.

راه‌اندازی سامانه تلفنی مشاوره «ارتقاء سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا»

به گزارش قدس آنلاین،  سید محسن اصغری نکاح با اعلام این خبر گفت: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور کاهش اضطراب مردم در رویارویی و مبارزه با ویروس کرونا اقدام به راه‌اندازی سامانه تلفنی جهت ارائه خدمات مشاوره در این زمینه کرده است.
وی تصریح کرد: ارائه مشاوره در این سامانه به صورت رایگان و توسط کارشناسان روانشناسی و مشاوره مستقر در کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی(واحد بعثت) که طی یک دوره فشرده آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند انجام می‌شود.
اصغری نکاح افزود: ۳۸۰۰۸، ۳۲۲۸۰۵۴۴ و ۳۲۲۸۰۵۴۵ شماره تلفن‌های این سامانه است که خانواده‌ها می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره بهداشت روانی در زمینه مبارزه با کرونا و مدیریت استرس و چالش‌های اعضای خانواده با این سامانه تماس حاصل نمایند و از مشاوره این مرکز بهره‌مند شوند.
وی ابراز کرد: این سامانه به مدت دو هفته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب فعال است و در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد.
مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی که توسط وزارت بهداشت از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه‌های معتبر اعلام می‌شود، اظهار کرد: والدین می‌توانند با ماندن در خانه، حفظ آرامش و پویا کردن محیط خانواده کمک کنند تا جامعه هرچه زودتر به سلامت از این بحران عبور کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.