رشت - فرماندار رودبار گفت : در پی دستور استاندار گیلان در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به استان ، آزاد راه و جاده رشت-قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد.

جمعی از مسافران گیلان بازگردانده شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط  عمومی فرمانداری گیلان ، محمدصالح ضیایی گفت : پلیس راه و نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در مبادی ورودی گیلان در شهرستان از ورود مسافر به استان جلوگیری می کنند و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به ورود به استان داشتند را منصرف کرده بازگرداندند.

فرماندار رودبار با تاکید بر اینکه مردم برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند ، افزود : خودروهای حامل مواد غذایی و سوختی و دارو از ممنوعیت ورود به گیلان، مستثنی هستند.

در همین رابطه فرماندار آستارا هم گفته است :به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، ورود هر گونه خودروی غیر بومی در مبادی ورودی استان گیلان از مسیر حیران - آستارا ممنوع بوده و از صبح امروز از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری شده است.

حسن رستم زاد عنوان کرد : نیازمند هم افزایی و تعامل جمعی برای مقابله با ویروس کرونا هستیم و شکست آن نیازمند بسیج همگانی است و در این راستا محور اردبیل - آستارا هم تا اطلاع ثانوی مسدود است و به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی اجازه تردد داده نمی شود.

 بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و برای جلوگیری از گسترش این ویروس ورود انواع خودروها در همه محورهای ورودی به گیلان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.