فرماندار نیشابور گفت: بر اساس آخرین آمارها تا شب گذشته جواب آزمایش ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان مثبت بوده است.

جواب آزمایش ۶۸ بیمار مشکوک به کرونا در نیشابور مثبت اعلام شد

علیرضا قامتی افزود: جاده‌های فرعی منشعب از جاده‌های اصلی نیشابور به سمت مناطق گردشگری و تفریحی تا اطلاع ثانوی مسدود است اما تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت در مسیرهای اصلی نیشابور باید در سطح ملی گرفته شود.

وی اظهار داشت: در مبادی ورودی شهر نیشابور از اشخاصی که از سایر شهرها می‌خواهند وارد این شهر شوند آزمایش کرونا گرفته می‌شود و در صورت مشکوک بودن جواب آزمایش قرنطینه می‌شوند.

فرماندار نیشابور گفت: طی تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار شهرستان نیشابور گرفته شد ارائه خدمات توسط تمامی صنوف ضروری مانند عرضه مواد غذایی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و کمبودی هم در عرضه این اقلام وجود ندارد.

رییس اتاق اصناف نیشابور هم در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تردد غیر ضروری کسبه و شهروندان به جز صنوف ضروری سایر اصناف به طور موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

عبدالله قدمیاری افزود: بر این اساس ارائه خدمات به شهروندان توسط تمامی رسته‌ های صنفی عطار و خواربار فروش، نانوایی‌ها، فروشندگان گوشت، مرغ و ماهی و میوه و تره بار ادامه دارد و برخی از اصناف مانند آپارات و تعویض روغن، صافکاران و نقاش اتومبیل، تعمیرکاران لوازم خانگی، مکانیک، ابزار و یراق و رسته صنفی فروش کود و سم با ارائه لیست کشیک فعالیت خواهند داشت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.