مسابقه فرهنگی «انرژی مثبت بده» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی «انرژی مثبت بده» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه در راستای آشنا کردن مخاطبین با راهکارهای ایجاد فضایی آرام در خانه و انتقال انرژی مثبت به یکدیگر از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس طراحی شده و با محوریت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
منبع سوالات این مسابقه فرهنگی از کتاب «انرژی مثبت بده» از سری محصولات فرهنگی اداره تولیدات است که با طراحی پرسش‌های چهارگزینه‌ای از مطالب ارائه شده در کتاب مذکور در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
مهلت شرکت در این مسابقه ۱۰ اردیبهشت سال جاری می‌باشد. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان می‌رسد. همچنین برای برندگان این مسابقه جوایز فرهنگی و متبرک از سوی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.
علاقمندان می‌توانند از طریق دانلود رایگان با مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به آدرس archive.razavi.ir، دانلود رایگان از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام رسان های ایرانی به آدرس  @razavi_tv و دانلود رایگان از طریق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوی) در نرم افزار موبایلی طاقچه کتاب «انرژی مثبت بده» را دریافت کنند و با مطالعه مطالب ارائه شده در این کتاب در مسابقه طراحی شده شرکت کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.