مدیر عامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: پارکینگ مکانیزه الیت واقع در ابتدای بولوار آزادشهرکه اکنون به معضلی برای شهر بدل شده است، تبدیل به المان شهری خواهد شد.

تبدیل پارکینگ مکانیزه ابتدای آزادشهر به المان شهری/ پارکینگ های مجد، پرستار و آزادی هوشمند خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدمهدی اسدی در بازدید شهردار مشهد از اقدامات شرکت ترافیک هوشمند الیت افزود: یکی از معضلات در حوزه پارکینگ های طبقاتی مربوط به پارکینگ های مکانیزه بود که طرح اورهال کردن و تعمیرات اساسی آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: درحال حاضربه روز کردن و تعمیرات اساسی پارکینگ مکانیزه واقع در باغ ملی در حال انجام است و به دنبال آن هستیم تا پارکینگ مکانیزه ابتدای آزاد شهر مقابل بوستان ملت را پس از تعمیرات اساسی تبدیل به یک المان شهری زیبا کنیم که این موضوع می تواند این معضل را به فرصت تبدیل کند.

وی با بیان این که در حوزه هوشمند سازی نیز اقدامات خوبی انجام شده است، اظهارکرد: در حال حاضر امکان خود اظهاری و پرداخت هزینه استفاده از پارک های حاشیه ای و غیر حاشیه ای به صورت الکترونیک مهیا شده است که رضایت شهروندان را در پی داشته است.

اسدی ادامه داد: در حال حاضر پارکینگ امام رضا(ع) هوشمند سازی شده و پارکینگ های مجد، پرستار و پایانه در حال احداث آزادی نیز هوشمند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: در اقدامی بومی در راستای هوشمند سازی پارکینگ ها دستگاه نظارت تصویری و پارک هوشمند از سوی کارشناسان شرکت الیت طراحی و به مرحله تولید رسیده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • MY IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    دستشون درد نکنه پارکینگ ازادشهرو برج ساعت کردن