جلسه مجازی شعر ویژه انجمن‌های شعر رضوی سراسر کشور به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه مجازی انجمن‌های شعر رضوی سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، انجمن ادبی رضوی وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری جلسات حضوری انجمن‌های شعر رضوی در سراسر ایران هر دوشنبه جلسه‌ شعری به‌ صورت مجازی با حضور استادان و شاعران مطرح استانی و کشوری از طریق صفحه اینستاگرام خود به نشانی anjoman_adabi_razavi برگزار خواهد کرد.
جلسه مجازی شعرخوانی این هفته در قالب ارتباط با انجمن شعر رضوی شیراز با موضوع «استقبال از ماه مبارک رمضان» دوشنبه، یکم اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۷ در صفحه اینستاگرام انجمن ادبی رضوی به‌صورت زنده برپا می‌شود.
محدجواد غفورزاده(شفق) و محمد کاظم کاظمی به ‌ترتیب به ‌عنوان استاد جلسه و مجری کارشناس و همچنین سید حسین سیدی و سید روح‌الله مؤید به‌عنوان شاعران مهمان در این محفل ادبی مجازی حضور به هم خواهند رساند.
برقراری ارتباط با هادی منوری، سعید پورحاجیان و محمد حسین انصاری‌نژاد(دبیر انجمن شعر رضوی شیراز)، از دیگر برنامه‌های جلسه مجازی شعر این هفته انجمن ادبی رضوی است.
لازم به ذکر است، اهل شعر و ادب می‌توانند برنامه‌های مختلف انجمن ادبی رضوی را در دوران مقابله با ویروس کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای مجازی از طریق پیام‌رسان بله، تلگرام و اینستاگرام انجمن دنبال کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.